Los países y ciudades que más utilizan Twitter
Un estudio de Semiocast nos revela qué países y ciudades son las que más utilizan Twitter. ¿Quieres conocer en qué posición specific database by industry se encuentra España? Semiocast ha analizado 517 milliones de perfiles de usuario de Twitter creados antes de julio de 2012, así como una muestra de 1.058 billones de tweets posteados durante el mes de junio de 2012.

 A partir de aquí han procesado todos los perfile 
Con el fin de determinar la ubicación de cada uno que muestran en sus perfiles (zona horaria, idioma, localización, etc.). Con toda esta información se concluye: EE.UU. representa el 27,4% del total de los usuarios de Twitter y su tendencia de crecimiento va a la baja.- La tasa de registro es aún muy alta en Brasil y representa el 8% de todas las cuentas de Twitter. Las ciudades que más tuitean son Sao Paulo y Río de Janeiro.- Japón, desplazado por Brasil al tercer puesto, es el país más activo en lo que a publicación de tweets se refiere y el japonés es el segundo idioma más utilizado en twitter después del inglés. - La ciudad más activa es Yakarta, después Tokio y, en tercer lugar, Londres.- España está en un noveno puesto lo que indica que los españoles sí que utilizamos twitter, mucho más que nuestros.
 Vecinos franceses o italianos.
Do you want to know the best outdoor campaigns of recent months?
We might think that outdoor advertising is a relatively new marketing resource, but it's an art form that has at least 3,000 years of history, originating in Pharaonic Egypt, when merchants carved stones advertising their businesses to entice travelers.

Due to its visual impact, 

It is one of the advertising media that most impresses consumers. It covers a wide range of geographic segmentation and is typically placed in a space where advertising is not intrusive and consumers are much more receptive to these advertising messages.
Below we present some of the best outdoor campaigns of recent months:
Axe: Revolving Doors : Images of different women were placed on the revolving doors. Each time the doors moved, it showed the guy sleeping with a different girl.


Mumbai Traffic Police : 
Seatbelts can save your life: An initiative by the city of Mumbai to remind and educate citizens about the use of seatbelts.


Non-Sign II, a billboard that advertises nothing : A structure composed of a tangle of stainless steel bars forms the silhouette of a giant billboard, completely free of advertising messages, and draws attention to the panorama that stretches across the border between Washington and Vancouver. The project was selected for a US government competition for public art and seeks to reflect on the prevailing consumer culture in the country.